poniedziałek, 7 stycznia 2013

bo chciałam paletę pełną fioletów haul

dobry wieczór,

dotarło do mnie małe zamówienie, za które odpowiedzialna jest Jamapi (chociaż nie wiem czy o tym wie, ps. życzę dużo zdrowia dla Matiego:*), która w chwili luzu pokazała paletki technic.
jedna z nich jest pełna fioletów i musiałam ją kliknąć. myślę, że było warto chociażby dlatego, że w końcu w końcu w końcu, po latach właściwie, kupiłam sobie puder elf complexion perfection wyrównujący koloryt cery. jest mój i już zaczęłam go używać, chociaż mój dream matte powder jeszcze się nie skończył. ćśsssi. chyba się polubimy.




Photobucket


podoba mi się ta paletka, szkoda, że sleek takiej nie zrobił (chociaż wiem, że jest kilka fioletów w różnych paletach, bo mam je prawie wszystkie lol), ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co można kupić.

anyways, paletki technic kosztuję 12 zł, puder kosztował 18 zł (bo jest teraz w jakiejś pseudo promocji), więc razem wyszło prawie cztery dychy, ale spoko spoko. dostałam kupon rabatowy / kupon zniżkowy, ważny teoretycznie jeszcze przez tydzień. ja na pewno go nie wykorzystam, więc może którejś z Was się przyda, a może będzie dłużej działał i przyda się kiedyś indziej.

słowa kluczowe:
kod rabatowy kupon rabatowy kupon zniżkowy kod zniżkowy cocolita.pl rabat 5%
Tutaj Taniej

próbowałam zrobić zdjęcie makijażu wykonanego paletą pełną fioletów, ale nie potrafię aparatem uchwycić kolorów. to absurdalne. nie wiem co robię źle. pewnie światło jest złe, ale jak to ogarnąć. nie wiadomo.
anyways, nie sugerujcie się nałożonym efektem. tzn faktycznie te kolory są najbliżej rzeczywistych kolorów, bliżej niż te na oryginalnym zdjęciu, ale i tak na tyle daleko, że wrzucam te zdjęcia nieśmiało.

Photobucket

Photobucket
(na rzęsach mam) ekwadorski tusz do rzęs


dobranoc, śpijmy dobrze.
ahoj, stri.

39 komentarzy:

  1. No pięknie wycieniowałaś oczko. Mam nadzieję, że pokażesz jak puder sprawuje się na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pięknie fioletowo stalowo i za nic nie da się tego pokazać. Muszę popracować nad kolorem, bo jak się chce pokazać kolor to trzeba to zrobić dobrze. Tak myślę.
      Tak, pokażę jak się sprawuje, bo użyłam go dzisiaj na krem i faktycznie wyglądałam inaczej niż po swoim dotychczasowym matującym. Podoba mi się pomysł takiego produktu.

      Usuń
  2. Uwielbiam fiolety, kusisz mnie tą paletą, ale chwilowo mam bana na zakupy, bo ostatnio za bardzo sobie pofolgowałam;)Paletka jest naprawdę tania, więc warto o niej pamiętać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, fakt, że jest tania (z przesyłką nieco ponad 20zł) daje jej przewagę, chociaż można też skoczyć tu i tam i zebrać kilka wkładów z fioletowymi cieniami i mieć "to, co się chce". Dla mnie bomba, pamiętajmy jednak, że one wszystkie są perłowe i trochę dają po oczach tzn nie tak bardzo strasznie bardzo bardzo, ale nie są to maty ani nawet satyny (neologizm, późno już).

      Usuń
  3. lubię Cię, jesteś taka trochę hipsterska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę? ciekawe czemu. zawsze myślałam, że hipsterzy są gdzieś out there, poza tym nie mam ajfona ani fejsika. nie jem też tej takiej herbaty z kuleczkami lodu ani jogurtów ani starbaksa a z zary mam tylko 2 szaliki. i nie byłam w oslo.

      Usuń
    2. hipster is a state of mind.

      Usuń
    3. stri, to nie Ty wybierasz hipster, hipster wybrał Ciebie.

      Usuń
    4. wszystko jest już jasne.

      Usuń
    5. Diggerowa ma troszku racji ;) hahah

      Usuń
  4. Mnie przy bliższym poznaniu rozczarowało w tej palecie to, że tak naprawdę mało tam czystych fioletów, a sporo różowości, szarości i niebieskości. Za to uwielbiam trzeci od lewej górny cień, niesamowity kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to prawda. to nie jest czysta paleta w tym sensie.
      trzeci od lewej górny dzisiaj sobie obadam :)

      Usuń
  5. Complexion Perfection pewnie kiedyś spróbuję.
    Seksualne to Twoje oko. Z kolorami nooo... to jest wysiłek zawsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to jest szalone. na telefonie wygląda dość fioletowo. na komputerze nie.

      Usuń
    2. Może to kwestia ustawień monitora i telefonu.

      Usuń
  6. Oj, mam ogromną słabość do fioletów.
    Ślicznie cieniowanie, mnie nigdy takie nie wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też się wydawało, że mi nie wychodzi, tzn nie wychodziło mi, ale potem zaczęłam rozcierać kółeczkami a nie na boki i taki jest efekt. nie poddawajmy się, kiedyś wyjdzie nam tak, jak chcemy :)

      Usuń
  7. tutaj taniej, tam drożej. cocolitka jest git - tanio nawet miewają, więc kodowe hasło na miejscu. a te Twoje oczyska, to Ty wiesz... czarne oczy, coś tam coś tam, czarne oczy...

    ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak, zaśpiewajmy z przytupem.
      dziękuję dziękuję. oczyska mi wczoraj odmówiły posłuszeństwa koło 23, a makijaż trwał nienaruszony. to dobrze wróży. podejrzewam, że art deco współpracuje z jakimikolwiek cieniami.

      Usuń
  8. strasznie mnie ta paleta kusi, ale przecież mam fioletowe cienie... argh!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham fiolety, chce ta paletke jak nie wiem... Taniosc i tyle fioletow! Ladne masz oczeta:* makijazu nie do widze, moze poswiec sobie lampka biurkowa na twarz?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lol reflektorem sobie poświecę :D
      dziękuję dziękuję. tak, no właśnie ona nie jest cała fioletowa, ale fioletów jest dużo i tanio.

      Usuń
  10. piękne są te cienie- zdecydowanie moje kolory!
    Piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      rozważ kliknięcie, za taką cenę można rozważyć.

      Usuń
  11. Jak mówiłaś, tak zrobiłaś - kupiłaś :D

    Ten puder też mam i choć o nim zapominam ostatnio bardzo, to lubię go :)

    I dzięki w imieniu bąbla :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, bo ten puder jednak coś robi (spostrzeżenia po pierwszym użyciu, jestem ciekawa co będzie dalej) i to jest fajne.
      tak, dokładnie tak jak mówiłam tak zrobiłam :D

      Usuń
  12. :) fajne fajne chociaż wole brązy ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brązów mam dużo dużo. Fioletów mniej :)

      Usuń
  13. Piękna jest ta paletka, wzdycham do niej od dłuższego czasu. Teraz dzięki Tobie mam nowy obiekt wzdychań> Sleek w takiej kolorystyce ** Byłoby fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, tak tak niech Sleek zrobi fioletową paletkę.

      Usuń
  14. miałam ten puder;) jest super...
    eh pogoda do dupci to i makijaż ciężko uchwycić coś o tym wiem;P

    OdpowiedzUsuń
  15. Musisz mi ją pokazać na ŻYWO ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alrighty, wezmę ją następnym razem :)

      Usuń
  16. planuje tego elfa, ale tej palety to jeszcze na oczy nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zobaczyłam ją u jamapi i przepadłam :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...