piątek, 11 stycznia 2013

bracia coen i terry pratchett, czyli tydzień w filmach.

glamsham.com

w zeszłym tygodniu miałam okazję obejrzeć kilka filmów, co bardzo mnie cieszy, bo jestem filmowym freakiem.
Słomka nie jest, ale i tak za Nią tęsknię :*

bracia coen, malkovich i ludzkie niepokoje w takim wydaniu nigdy mi się nie znudzą.
na dobry początek, chociaż na początku był fight club i ides of march.

później były kozy.

filmofilia.com

wspominałam już kiedyś, że miałam ochotę na a dangerous method. keira knightely nie podobała mi się w tym filmie w ogóle. to dziwne, że aż tak bardzo mi się nie podobała. zwykle mi nie przeszkadza.

cynicritics.com

hogfather

people.tribe.net


going postal

jameseagle.wordpress.com
terry pratchett love.

last but not least, lekarstwo na miłość. ten film bardzo lubię i chcę wniknąć w polskie kino tak w ogóle bardziej bardziej.

filmweb.pl
a jaki film Wy ostatnio widziałyście? :)

9 komentarzy:

  1. ja ostatnio widziałam notebook :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj wieczorem widziałam "Sida i Nancy" z Garym Oldmanem. Oglądałaś? Ja nie mogę się otrząsnąć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyrodnicze.
    :<

    I tu Cię zaskoczę, bo widziałam 4 filmy z tych, o których wspomniałaś. O! :D Jak chcę, to potrafię.

    Ja też tęsknię ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie twierdzę, że nie widziałaś tylko, że nie oglądasz :D

      :* :*

      Usuń
  4. ej, mój komentarz wcześniejszy zniknął. pewnie poszedł na spacer do spamu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już go wyciągnęłam :)))
      notebook love :D

      Usuń
    2. notebook love, ale wolałabym wiarygodniejsze zakończenie. w sensie zażycie jakiegoś środka czy coś. bo tak to nie było wiarygodnie i to mi zepsuło odbiór. ale sam film świetny :)

      właśnie skończyłam oglądać galerianki. spodziewałam się nieco więcej po tym filmie, hm. taki trochę "gniotowaty" wyszedł

      Usuń
  5. Niebezpieczna metoda - miło wspominam, bardzo miło...
    Kóz nie oglądałam...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...