sobota, 12 stycznia 2013

catrice holi hai swatches

Photobucket

Photobucket

w sztucznym świetle wygląda ciepło-neonowo, jest prześliczny. bardzo mi się podoba. już bardzo dawno nie miałam na paznokciach różowego lakieru. kiedyś on wednesdays i wore pink, ale teraz rzadko. nie wiadomo czemu tak jest ;) może pora roku nie ta..

chciałam jeszcze kupić borówkę, ale jednak wolę zaczekać na essie bahama mama (może kiedyś sobie kupię:)

spodobało się Wam coś w SpectaculART? co jeszcze kupiłam możecie zobaczyć w tym poście.

18 komentarzy:

  1. Klasyczny różyk, fajny :) Chciałam rozświetlacz z tej limitki, ale oczywiście wyprzedane ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze, właśnie nie jest klasyczny. i tego nie widać na moich zdjęciach tzn na zdjęciach na podglądzie w aparacie było okay, ale na moich obu monitorach już nie jest okay, więc po prostu wszystko zależy od ustawień albo od czegoś tam.

      Usuń
  2. ładny, ładny, ale znalazłabym u siebie odpowiednik :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty pewnie tak, ale ja takiego nie miałam. on wygląda jednak inaczej na żywo niż na tych zdjęciach. hmn.

      Usuń
  3. Fajny, mam podobny, może nieco chłodniejszy odcień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też miałam chłodniejsze, a takiego właśnie nie i ten jest optymalny.

      Usuń
  4. Bardzo ładny,lubię róże na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię, ale ten jest idealny :D

      Usuń
  5. Te Twoje pazurki w tym lakierze wyglądają obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze wrzuciłam na wierzch brokat, jest obłędnie x2

      Usuń
  6. świetny jest! uwielbiam różowe pazury :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardziej mi się widzi na tym pierwszym kolażu.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz długie pazurki:)podoba mi się ten kolor chociaż rzadko takie nosze - ale obecnie mam właśnie róż:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, (jeszcze) mi się nie złamały..

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...