piątek, 11 stycznia 2013

hebe haul

jak wiecie w często nie ma drogerii natura, ale jest hebe. w hebe są różne ciekawe rzeczy i jest ładnie. lubię tam chodzić, tzn byłam tam tylko dwukrotnie (tzn tutaj, w częstochowie), ale było miło.
teraz na standzie catrice znajdziemy spectaculART. wpadło mi kilka produktów i mam :) nie upolowałam pomadek ani top coatu, ale okay. czaiłam się na najjaśniejszy cień, ale też go nie było. wzięłam oliwkowy i stalowy. lakier wybrał się sam ;) jest niesamowity, pokażę Wam go jutro.
Photobucket
Ultimate Nail Laquer 02 Holi Hai, a w tle moja wariacja na temat kanapki na paznokciach, użyłam dwóch holograficznych lakierów z kiko (jednym z nich był o ten) i złotego brokatu z color club (ale holograficzne warstwy dawały przepiękne drobinkowe szaleństwo) i top coatu. Kiedyś spróbuję z żelkowym Cool and The Gang.
Photobucket
Pure Chrome 01 So Precious oraz Pure Chrome 02 Bombay Bauble


Photobucket
wesołe trio

tyle radości, szczególnie lakier. lakier jest a-mazing. tak, z myślnikiem.
jutro same zobaczycie :))

20 komentarzy:

  1. No, Natura byla, ale ni ma. Czy to przez galerie, nie wiem... Dobrze, ze hebe jest. Kolor lakieru super! Dawno nie bylam a bylam raz...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogłaby być w galerii przecież no mogłaby :)

      Usuń
  2. Tłoczenie na cieniach jest bombowe-wystrzałowe-elo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jest, jest. jak w kikusiach.

      Usuń
    2. W kikusiach mniej mi się podoba. Tam są kółka, a tu kratka. Tu jest fajniej.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. jutro będą. naprawdę ten lakier robi wrażenie, zwłaszcza w sztucznym świetle.

      Usuń
  4. kolor lakieru cudo <3 a cienie świetnie wyglądają a raczej ciekawe jest ich tłoczenie faktura no ta krateczka :D


    Zapraszam do mnie :)



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, cienie z kiko też tak mają. wygląda to bardzo bardzo fajnie :)

      dziękuję za zaproszenia.

      Usuń
  5. Kolor lakieru jest genialny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na żywo jest jeszcze bardziej genialny. to dziwne, że zimą wychodzi taki odcień różu. dla mnie bomba.

      Usuń
  6. A co masz na paznokciach?:)
    Szkoda, że mogłam być tam z Tobą....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na paznokciach mam różne magiczne rzeczy :D :D

      Usuń
  7. u nas już tych cieni nie było:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli masz ochotę, wyślę je do Ciebie nie ma żadnego problemu przecież :) :*

      Usuń
  8. A zrobiłabyś swaches tych cieni. Ta limitka całkiem fajnie się prezntuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też czaiłam się na te cienie, ale został jeden na dodatek zmacany:/ porażka jakaś:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...