wtorek, 15 stycznia 2013

interesujące mnie nowości essence wiosna 2013

Tadam, nowości Essence. Najpierw produkty. Szczególnie cieszę się z twinsów, czyli bliźniaków - baza pod brokat i sam brokat, no i oczywiście  z Topperów. Co jeszcze?



essence nail art twins reloaded

essence nail art special effect topper


nowa essence I love extreme crazy volume mascara, bo tusz do rzęs i tak wymieniam co maksymalnie 3 miesiące, więc  łatwo policzyć ile tego typu produktów zużywam rocznie. cały czas szukam czegoś dobrego.

nowa essence maximum length mascara

nowe essence gel tint być może będą fajne. mogą też być dramatyczne, zobaczymy. takie produkty są tricky.

nowe essence stay matt lip cream kolory wydają się być interesujące, dla mnie wręcz masthew.

kremowy korektor essence match2cover! cream concealer jestem bardzo ciekawa

gąbki! wczoraj Iwetto pisała o chińskim jajku. życzyłabym sobie i Wam, żeby te gąbki do makijażu były cokolwiek warte 
źródło

Tym produktom chciałabym przyjrzeć się bliżej, w końcu nie codziennie Essence wypuszcza nowości. (Przed)ostatnio jak polowałam na nowości, poznałam koleżankę. Ciekawe co wydarzy się tym razem i czy Hebe będzie dobrze zaopatrzone, bo jak nie to hej Dziewczyny pamiętajcie o mnie przy szafach ;)

52 komentarze:

  1. WY kusicielki paskudne! A chciałam sobie zrobić dłuższą przerwę od zakupów :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to dopiero za wiele tygodni przecież :)))

      Usuń
    2. Ale dłuższa = paromiesięczna :P taka ambitna byłam, o!

      Usuń
    3. paromiesięczna = dwumiesięczna? :D

      Usuń
    4. Chciałam gdzieś tak do wakacji......

      Usuń
    5. Proszę proszę jaki plan:)

      Usuń
  2. Coś w tej limitce dla siebie znajdę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie limitka, to stała kolekcja, która będzie w szafach już za kilka(naście?) tygodni! Yay!

      Usuń
    2. patrz,tutaj czytam,rachunkowość czytam i mi się pierdzieli:)

      Usuń
    3. pomyślałam, że powinnaś wiedzieć, bo jednak limitka wprowadza element niepokoju (ja zawsze mam niepokój, że mi wykupią)

      Usuń
    4. hehe,niepokój to ja mam przed sesją:)a limitki czasami mi mąż kupuje,on jeździ po Polsce i uwierz mi,że w niektórych miastach stoją sobie takie limitki nie ruszane,szok,co nie:)

      Usuń
    5. ojacie no to życzyłabym sobie i wszystkim nam tutaj takich mężów w życiu. ja nie mam dostępu do innych drogerii niż jedno hebe z essence tzn jest douglas w galerii jurajskiej w częstochowie, ale tam to w ogóle jest jakoś z dupy i mają stuff sprzed stu lat.

      Usuń
  3. mnie mega ciekawia te matowe blyszczyki, sliczne maja olory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te żelki wyglądają smacznie. zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tego coś mogłabym przygarnąć, ale bez ciśnienia :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Toppery i stay matt'y wyglądają bardzo kusząco :))

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kuszą te nowości, kuszą:)

      buziaki też!

      Usuń
  7. Ciekawe jak będą spisywać się te gąbki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo bardzo bardzo ciekawe. naprawdę bardzo.

      Usuń
  8. Mój portfel będzie porządnie nadszarpnięty:)

    OdpowiedzUsuń
  9. dokładnie na to samo będę się czaiła, no może poza korektorem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może ja też poza korektorem jednak ;)

      piąteczka Siostro :)

      Usuń
  10. Dobrze że to nie limitka, bo ban na zakupy kosmetyczne kończy mi się w kwietniu. Ekh ekh, nie tylko Media Markt czyści magazyny.
    W sumie to chciałabym to samo co Ty, ale z Twinsów tylko toppery mi wystarczą. Na tusze parcia nie mam, ale jeśli będą dobre to pewnie któryś wezmę. Tinty baaardzo mi się podobają i ten czerwony matowy stojak. Korektor samym opakowaniem kusi. Tak jak jeden z lakierów swoim niebieskim, syrenkowym kolorem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też pewnie toppery wystarczą. o tuszach myślę tak realistycznie - pewnie są tanie i w miarę dobre. przyda się jakiś.

      Usuń
  11. tylko gąbki jako tako mnie interesują...

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie interesują toppery i te jajo do podkładu... fioletowe, różowego mam już dość:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też bym chyba chciała fioletowe szczerze mówiąc:)

      Usuń
  13. Tradycyjnie zainteresowały mnie lakiery a dokładnie topy brokatowe.

    OdpowiedzUsuń
  14. No nie właśnie pisałam o swoim chińskim jajku, a tu już atakuje mnie niemieckie ;]
    Topery i korektory bardzo mnie interesują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za link :*

      Usuń
    2. ciekawe gdzie te są produkowane tzn czy naprawdę w de.
      ależ proszę bardzo, cała przyjemność po mojej stronie :) :*

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. ja też. jak myślisz, będzie fajne? mogłoby być takie przynajmniej, żeby się dopierało i nie rozpadło.

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. mógłby być równo kryjący i trwały.

      Usuń
  17. Te toppery z trzeciego zdjęcia! *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Łooo - jak na essence to całkiem ciekawie. Dawno mnie tyle rzeczy od nich nie zainteresowało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tego leszcze więcej, ale ja skupiłam się na tym, co dla mnie jest interesujące.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...