niedziela, 27 stycznia 2013

make up #2 niewidzialny makijaż

Cześć Dziewczyny. Dzisiaj bez słów, bo co można powiedzieć jak aparat zeżarł wszystkie kolory. Pf
Udanego nadchodzącego tygodnia. Buziaki, Stri.

 photo invisiblemakeup_zpsaff03da3.jpg

 photo invisiblemkup_zps53c32028.jpg

 photo invmakep_zps14e3614a.jpg

 photo P1200190_zpsfceb749b.jpg

 photo P1200191_zps0486af6e.jpg

 photo P1200194_zpsf7f6f8b3.jpg

 photo P1200195_zps3ef42fa0.jpg

 photo P1200193_zps2547ef8f.jpg

 photo P1200192_zps5c151e78.jpg

46 komentarzy:

  1. WOW jaka Ty śliczna jesteś dziewczynko!
    Świetne zdjęcia! Lubię takie naturalne looki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję dziękuję :D
      Ja też lubię naturalne makijaże, inne mi totalnie nie wychodzą ;)

      Usuń
  2. ładnie, tak świeżo, choć osobiście nim wyjdę do ludzi muszę mieć dość mocno wy tuszowane rzęsy :)



    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię mieć rozczesane, tutaj mi się minimalnie skleiły.

      Dzięki, zajrzę.

      Usuń
  3. Ślicznie :):):) a zdjęcia robią wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie, ale dla mnie zbyt delikatnie :d

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok... zbieram szczękę z podłogi... Wyglądasz jak laleczka skrzyżowana z seksbombą.

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz przynajmniej 10 lat młodziej :]

    byłam dziś w polskim sklepie i niestety kupiłam paczkę krówek. weź mi je zabierz, bo zaraz wyjem całe opakowanie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aparat po prostu subtelnie Ci przekazuje, że nie potrzebujesz makijażu jak co poniektórzy. ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaaa na pewno tak jest będę sobie to tak tłumaczyć. Trolololo.

      Usuń
  8. Stri z każdym zdjęciem wyglądasz piękniej! Nie wiem co ostatnio ze sobą robisz, ale rób tak dalej, bo aż z wielką przyjemnością patrzę na Twoje zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ostatnio po prostu mam ochotę na różne rzeczy i mimo, że pokomplikowało mi się trochę w życiu i wszystko jest prowizorycznie - staram się jakoś się ogarnąć, a blog i makijaż i w ogóle takie kobiece sprawy zdecydowanie mi w tym pomagają. Poprawiają mi humor :) Dzięki bardzo, buziaki!!

      Usuń
  9. Subtelnie ślicznie. A Lady wyjęła mi słowa z ust xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlatego ja nie pokazuję mejkupów, bo mój aparat też kolory zżera, co za buc.

    A Ty... a Ty... a Ty... piękna :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się spotkamy, zabierzemy ze sobą aparaty - na pewno się zakolegują buce jedne.

      Dziękuję dziękuję. Jest mi bardzo miło i w ogóle Wasze słowa mnie podnoszą na duchu w tym dziwnym okresie transformacji.

      Usuń
  11. Jaka z Ciebie laska jest! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo na tych zdjęciach na pewno. Ja nie uważam, że tak wyglądam, ale tak patrzę na to zdjęcie i patrzę i chyba niedługo w to uwierzę :D

      Usuń
  12. bardzo delikatnie, naturalnie i dziewczęco ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świeżo:) a pierwsze foto skradło moje serce;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. love :*

      dziękuję bardzo za miłe słowa, dużo dla mnie znaczą!!

      Usuń
  14. Twoje oczy mnie uwodzą, a jutro w wersji live :DDD

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. dziękuję.

      nie jest najgorsza, skrzywdzona porami i naczynkami, ale poza tym to jest całkiem spoko :)

      Usuń
  16. Widząc te zdjęcie w głowie pojawia się : "czy Te oczy mogą kłamać" ;p No właśnie! Mogą ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem grafikiem tudzież malarzem,
    poznaj więc zdanie znawcy estetyki :P

    Jesteś PRZEPIĘKNĄ kobietą.
    Składa się na to mnóstwo rzeczy [kształt twarzy, oczy, cera]. Naprawdę, niby się spodziewałam, bo ze zdjęć zawsze uważałam, że jesteś bardzo ładna, ale kiedy zobaczyłam pierwsze zdjęcia, byłam w niemałym szoku, że aż tak :D
    Super, oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łoretyjeju, czy ja zawsze muszę elaborat jakiś pierdzielnąć :P

      Usuń
    2. YYyyy ojacie dziękuję kurde popłakałam się ze szczęścia, bo ja to ostatnio jestem taka łatwowzruszającasię. Dziękuję Zajęczaku, jesteś moim ulubionym Zającem i w ogóle uwielbiam Was Zwierzaki :D

      A Wielkanoc to tak jakby Twoje Święta Zajęczaku, bo wszędzie przystrojone zajączki tup tup kic kic :D

      Usuń
    3. Haha :D
      Nie ma sprawy :*
      Myślę, że co do Twoich niekwestionowanych walorów nie ma wątpliwości.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...