czwartek, 31 stycznia 2013

opi the world is not enough swatches

Nie udało mi się nigdy (ani w świetle dziennym ani sztucznym) uchwycić fioletowego odcienia, jaki posiada ten lakier. Próbowałam. Musicie uwierzyć mi na słowo albo doszukiwać się fioletu na swatchach innych Dziewczyn. Teraz już wiecie, że on tam jest. Bardzo podoba mi się ten odcień, jest wyjątkowy. Wygląda na brąz, ale ja nie znoszę brązowych lakierów na moich paznokciach. To jest połączenie drobinkowej fioletowo ciepło brązowej stali, ale właściwie trudno jest mi go opisać.
Nosiłam go na paznokciach już kilka razy, pod rząd. Uwielbiam go. To mój jedyny OPIk. Kupiłam kiedyś na allegro Berry Berry Broadway, ale posłałam go w świat, bo nie był to mój ulubiony kolor, a na dodatek nie trzymał się zbyt długo na paznokciach (używałam różnych mniej lub bardziej skutecznych rzeczy, jeszcze wtedy nie znałam Seche'a)

Simply, przesyłam Ci wirtualne przytulenie i buziaków moc. Dziękuję, to był naprawdę wspaniały prezent, który przynosi mi dużo radości!!

 photo 120_PANA2_zps36e1a84e.jpg

20 komentarzy:

  1. muszę przyznać, że pięknie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  2. W ostatnim rzędzie na środkowym zdjęciu najbardziej mi ten fiolet mruga.
    Jakie Ty masz wszystko piękne. Twarz, paznokcie, cerę... Jeżu-zazdrośnik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżu nie zapędzaj się. Mam azs i różne inne problemy dermatologiczne, o których niekoniecznie lubię pisać.. tzn lubię myśleć o sobie, że mam wszystko ładne, ale to takie problematyczne momentami. Dziękuję bardzo anyways, to bardzo mnie podnosi na duchu, zwłaszcza jak mam dzień smuteczkowy.

      Usuń
    2. Dobrze rozumiem to nielubienie. Część moich najbliższych znajomych ciągle zbywam ogólnikami kiedy pytają co mi właściwie jest - głupio mi i wstyd. Boję się, że wzbudzę obrzydzenie.
      Tym bardziej lubię dobrze wyglądać i korzystać z dni kiedy skóra jest OK. Za piękną się nie uważam, ale kurde blaszka - nikt mi nie zabroni dobrze wyglądać. (i dobrze się czuć, jeśli akurat nie muszę chować skóry)

      Usuń
    3. Ja też zbywam ogólnikami, a jak już mówię naprawdę to oni mówią no coś ty ja wiem jak wygląda ta choroba, ty nie jesteś na to chora, a ja siedzę i myślę sobie NOSZ KURWAAAAAAA TO PO CHUJ SIĘ MNIE PYTASZ CO MI JEST halooooooooooo.

      Usuń
    4. Wśród moich się utarło że to alergia i czasami za bardzo chcą pomóc pod tym kątem. Ale są też i tacy, na szczęście, którzy faktycznie się interesują i chociaż to trochę kłopotliwe, to dostałam nowy trop do podążania.

      Usuń
  3. ładny, chociaż trochę przypomina Aleję Gwiazd od Colour Alike, może ten trochę ciemniejszy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od CA nie miałam żadnego lakieru. Jakoś mnie ominął szał ;)

      Usuń
    2. o nie Bogusiu, Aleja Gwiazd jest zupełnie inna. nie ma ani krzyny podobieństwa...

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości ten odcień wygląda naprawdę ciekawie i jest ciężki do opisania :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...