sobota, 12 stycznia 2013

the owls are not what they seem


aż nabrałam ochoty na twin peaks.

4 komentarze:

  1. Jestem w trakcie 2 sezonu.
    Powrót do TP wyzwolił we mnie znowu chęć picia kawy.
    I moje ulubione:
    - Damn fine coffee! And hot!

    OdpowiedzUsuń
  2. A już miałam nadzieję, że to o mnie ;)

    Nie będę nawet pisać o serialu, bo...napiszę za dużo.

    Ale do tej pory boję się Boba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się bałam żyć w ogóle po obejrzeniu, ale nie mówmy za dużo.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...