piątek, 18 stycznia 2013

yves rocher, promocje w sklepie stacjonarnym i sklepie internetowym

Hej Dziewczyny,

siedzę/leżę chora w domu, chyba mam grypę/zapalenie oskrzeli/zapalenie płuc (niepotrzebne skreślić). Nawet do blogowania się nie nadawałam przez ostatnie dwa dni, z włosami nie zrobiłam nic, musiałam przełożyć na przyszły tydzień. I tutaj chciałabym jeszcze coś wyjaśnić. Moje włosy, jak już Wam kiedyś pisałam, są jedną z niewielu rzeczy, na temat której słyszę od czasu do czasu komplementy. Chyba musiałabym upaść na głowę, żeby je ściąć na (zbyt) krótko. Piękne włosy w moim przypadku są, jak sądzę, sprawą jednak genetyczną (dzięki Tato) i kwestią pielęgnacji. Wiadomo jednak, że można dbać o włosy jak najlepiej i jak najbardziej a jak się ma ich mało albo dużo, ale są cienkie to i tak zmienia to nie aż tak wiele. Moje włosy są stosunkowo mocne nie tylko na głowie, ale również wszędzie indziej, ale oczywiście nikt nie myśli sobie wow jakie masz piękne mocne ciemne włosy na łydkach i udach, albo ooo twoje owłosienie łonowe jest super, zazdroszczę. Nie nie nie, o tym już nikt nie myśli, bo nikt się nad tym nie zastanawia. Nie zrozumcie mnie źle - ja nie narzekam na moje włosy. Tzn może czasami marudzę, bo mi gorąco, bo są jednak nudne, bo im są dłuższe tym trudniej się kręcą, bo są wymagające, bo chciałabym mieć wygolone pół głowy a na drugim pół szalonego irokeza (tzn mieć proste włosy i robić z nimi różne szalone rzeczy). Niemniej jednak, jestem bardzo zadowolona z tego, że są - dopóki są to niech będą. Nawet coraz bardziej białe. Oh well, życie.

Wracając do tematu, nie miałam siły na blogowanie, ale maile odczytuję jednym okiem (drugie mi łzawi od gorączki i kaszlenia). W skrzynce znalazłam wiadomości od Yves Rocher i dowiedziałam się o dwóch promocjach.

1. Do 24 stycznia przy zakupach w sklepach stacjonarnych Yves Rocher za minimum 6.9zł otrzymamy prezent - 30 ml szamponu odbudowującego, nowości w pielęgnacji włosów kręconych i bardzo suchych (którą to pielęgnacją jestem bardzo zainteresowana, jako, że sama jestem posiadaczką takowych). Bardzo miło, a buteleczka wygląda słodko.
Wystarczy podać kod promocyjny 301391. Łatwe, proste i przyjemne.


2. Do niedzieli włącznie w sklepie internetowym z poniższym kodem rabatowym, co trzeci produkt jest taniej - jego cena obniża się do 1 zł, czyli kupujesz 3 a płacisz za 2, 6 - płacisz za 4, kupujesz 9 - płacisz za 6! Aby oferta była aktywna, wartość koszyka po zrabatowaniu musi wynieść minimum 59 zł. 

Kod promocyjny to: 44D8TCBC


A jak Wy spędzacie weekend?
Buziaki,
Stri.

20 komentarzy:

  1. Pozdrowienia chudaku. Kuruj się i zdrowiej. Miodek, mleczko i czosnek!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I sok malinowy! I się muszę wypocić jeszcze troszkę i będę zdrowa :)
      Tak z 3 dni maks.
      Dzięki dzięki :*

      Usuń
  2. nie kuś nie kuś już wydałam za dużo w tym miesiącu;P

    zdrowiej;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki dzięki

      ja w tym roku już za dużo wydałam ;)

      Usuń
  3. Wszędzie kusicielstwo :P ale na szczęście nic nie potrzebuję z YR. Za to mam coś innego na oku i biję się z myślami :D

    Zdrowia!!! kuruj się, bo chcę Cię zabrać na zakupy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też chcę, żebyś mnie zabrała na zakupy.
      ciekawe co ;D

      Usuń
  4. Nie mam karty z YR:/ wez sie nie wydurniaj z chorowaniem! Tez masz grype/ zapalenie oskrzeli? Jak wszyscy, no co Ty? Ogarnij sie:* miodek, czosnek, sok malinowy, kocyk, herbatka, spokoj i zdrowiec! Moja plany na weekend, to tez dochodzenie do siebie;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jak tam dochodzenie do siebie? ja z jednej strony czuję się już lepiej, bo nie mam tak wysokiej gorączki, ale z drugiej jest jeszcze lekki dramat, więc wzdycham sobie cichutko.

      Usuń
  5. Z taką lekkością pióra to i choróbsku człowiek by co dnia czytał:P Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty zawsze wytropisz coś fajnego w YR :D Wracaj do zdrowia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem małym tropicielem.
      wracam, powoli, ale wracam.
      dzięki:*

      Usuń
  7. Kuruj się kochana :)
    A włosów nie waż się tykać. Tych powyżej brwi, mam na myśli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak myślałam, że nie mogę. no cóż, jak nie mogę to nie mogę :)

      Usuń
  8. och Dziewczyny nie mam siły, ale jak mi się polepszy to się pojawię. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę Ci powiedzieć, że masz super owłosienie łonowe, bo (wbrew temu, co wszyscy myślą) jeszcze go przecież nie widziałam :/

    No i nadal nie wiem, co wyciągnęłaś, eej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślisz, że wszyscy tak myślą? możliwe to jest w sumie, ale nie wiemy tego. trzeba podpytać na blogomieście.

      Usuń
    2. a, co wyciągnęłam. tak. no dobra. się zbiorę, jutro zrobię słit focie i wrzucę.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...