piątek, 1 lutego 2013

kiko 246, 255 swatches. holo glitter bling bling.

 photo 119_PANA1_zps8a8ef176.jpg

W przedsięwzięciu udział wzięli:
1. W roli bazy NailTek Foundation II.
2. Jaśniejszy/cieplejszy fiolet to Kiko 246 Dark Cranberry Micro Glitter (dzięki Simply:*)
3. Ciemniejszy/chłodniejszy fiolet to Kiko 255 Violet Micro Glitter (dzięki Hex :*)
4. Na holograficzne Kiko glittery nałożyłam złoto-drobinkowy brokat Color Club
5. Seche Vite top love.

Złoty brokat z Color Club muszę Wam kiedyś pokazać bardziej. Jest ciekawy. Złoty z zielonymi drobinkami, z czerwonymi drobinkami, z niebieskimi drobinkami i z różowymi drobinkami. Jest naprawdę ciekawy. Położony na chłodno holograficzny fiolet był świetny w świetle sztucznym.
Wiem, że te zdjęcia są niefortunne, bo robiłam je w świetle dziennym, ale Kikusie w jakimkolwiek świetle są piękne, a brokaty z Color Club polecam :) 5zł za sztukę w zestawach pakowanych po 7.

Zdjęcie całego zestawu (złoty lakier to trzeci od lewej, pamiętajcie, że zawsze możecie powiększyć i lepiej zobaczyć drobinki):


 Co Wy macie na swoich paznokciach dzisiaj?

31 komentarzy:

  1. ja właśnie zmyłam i nie mam nic i nie wiem co mieć i w ogóle dzisiaj mam dzień z pupy i nie wiem co ze sobą zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przytulam Cię bardzo mocno ja mam okres napieprza mnie brzuch dzisiaj impreza, ja w proszku. masakra jakaś.

      Usuń
    2. dziękuję :*

      Impreza, czyli będzie full tapeta, fajnie tak się pomalować :-)

      Zbieraj się i się baw dobrze, ale nie dobrze, tylko DOOOOOOOBRZEEEEEEEEE!

      Usuń
    3. Zabawa była ojej moja głowa a jeszcze mam katar tzn zatoki :)

      Usuń
    4. Tzn nooo zabawa była doooooooobraaaa ale zatkane zatoki ojej

      Usuń
    5. Ważne że zabawa dooooooobraaaaaaaaaaaaa ale zatokom zatkanym mówimy stanowcze A FE.

      :D

      Usuń
  2. ja mam mleko z Maybelline Colorama i lofciam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam na paznokciach lekki bling bling z Nails Inc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) bling bling jest okay w każdej postaci.

      Usuń
  4. fajny! mnie złoto rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. takie akcenty lubię:) obecnie mam całe pazurki srebrnym lakierem holo, niedługo pokaże na blogu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mrrrr holo szaleństwo. dobra pora, w sztucznym świetle albo pełnym słońcu wyglądają najlepiej!

      Usuń
  6. Własnie zdałam sobie sprawę jak tanie są lakiery z Color Club. To znaczy zawsze wiedziałam ile kosztują, ale myśl o tym jaki to opłacalny zakup skutecznie mnie omijała.
    W TK Maxxie na Marszałkowskiej jeszcze nigdy CC nie widziałam nawet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebyście tylko widziały, jak ja tu się parszywie ślinię na ten zestaw. No chciejstwo, drogie Panie.

      Usuń
    2. Ja kiedyś zrobiłam bardzo szaloną rzecz i kupiłam 4 zestawy o 9:02 w niedzielę w szarobury dzień i wydałam na nie 4 * 37 zł i ja naprawdę do dziś się zastanawiam gdzie miałam mózg.

      Usuń
    3. Oho, czas i pora sprzyjająca kacu/kacowi. Miałaś kaca?

      Mogłabym zajrzeć na sjp.pl jak się pisze powyższe, ale wśród swoich jestem i nie będę udawać że wiem wszystko.

      Usuń
  7. Właśnie zmywam Barry M & GR.

    Podoba mi się to połączenie na 6 i 8 zdjęciu ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak myślałam, że może Ci się spodobać :)

      GR bym chciała jolly jewels nomnomnom

      Usuń
    2. Rozumiem, mogę temu zaradzić, ale musiałyby być środki.

      Usuń
    3. Trzeba napisać do Golden Rose, żeby wsparli Fundację.

      Usuń
  8. Ja mam Color Club Fashion Addict :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny efekt. Taki "zmrożony". Kojarzy mi się ze szronem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...