niedziela, 24 marca 2013

and that


another black sunday? raczej nie. muszę znaleźć okulary przeciwsłoneczne. czekam aż rozmrozi mi się twarożek. dzisiaj śniadanie jest późno. nałożyłam olejek odbudowujący do włosów yves rocher, pachnie obłędnie. na pewno będzie wydajny, bo na moje długie włosy nie potrzebowałam go dużo. właściwie nawet mniej niż np kokosowego. dzisiaj miał być spa day, ale to się dopiero okaże, bo przez mały zbieg okoliczności mam opóźnienie we wszystkim. kilka projektów się dzieje. nie jest źle, ale nie wiemy czy jest dobrze. właściwie nie myślę o tym kiedy jest jasno, ale to temat na inną porę dnia. kupiłam swoją drugą ulubioną pastę do zębów i mogę Wam nawet powiedzieć co to za produkt. to jest blend-a-med pro expert clinic line ochrona dziąseł, czyli gum protection. pierwsza to taka słona zielona nigdy nie pamiętam czy to sensodyne czy taka inna. damn. jak sprawdzę to Wam powiem.
Idalia napisała wczoraj o spotify, czyli aplikacji ułatwiającej słuchanie muzyki. opcji jest kilka, ale nawet za konto premium nie trzeba płacić dużo. anyways, zobaczę czy twarożek już się rozmroził (pewnie nie) i zrobię sobie herbatę. może dzisiaj jest dzień uruchamiania lodówki. moja lodówka jest starsza ode mnie, ciekawe jak będzie się nam razem współpracowało :)
dzień dobry.

zima i światło nastrajają pozytywnie. słońce odbija się od śniegu, jest pięknie. nie ma mgły, widać las. jest zimno, ale to jest okay. w tej strefie klimatycznej to normalne. pokażę Wam na co się skusiłam w hebe w ramach promocji -10 zł przy rachunku na 40 zł. kupiłam moją drugą ulubioną pastę do zębów, ale nie tylko ;)

21 komentarzy:

  1. Mówisz, że w Częstochowie przyjemnie całkiem ;). No to muszę przyjechać. We wtorek będę na 100% :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie! :D
      Zimno, ale nie aż tak zimno jak wczoraj.

      Usuń
    2. Umówimy się już jakoś wstępnie? :)

      Usuń
    3. Jasne, może w środę "rano"?

      Usuń
    4. albo jeszcze lepiej we wtorek, ale jeśli przyjeżdżasz we wtorek to może być dla Ciebie nieatrakcyjny termin..

      Usuń
    5. Rano raczej nie bo gdzieś tak do 17 będę musiała walczyć z pracą :/. Wtorokowe popołudnie/wieczór mi pasuje :). Nie wiem czy w środę nie będę się już zwijać do Krakowa

      Usuń
    6. Jasne, rozumiem. No to zróbmy tak. Ja Ci napiszę maila. O.

      Usuń
  2. Ja ostatnio zakochałam się w Sensodyne Ochrona Szkliwa, czy cośtam takiego [leń ze mnie, nie chce mi się ruszyć podogonia i zajrzeć do łazienki, jak dokładnie się toto nazywa, przepraszam]. W każdym razie uważam, że to jedna z moich najlepszych past i polecam ją każdemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ona jest słodka czy słona? Bo jest taka pasta, co jest z solą i ja ją uwielbiam. Jak zaczęłam jej używać, to myślałam, że się nie pozbieram po każdym umyciu zębów. Tzn w trakcie czułam sól, później już wypłukiwałam jamę ustną i było okay. Zużyłam opakowanie, przyzwyczaiłam się i musiałam sięgnąć po normalnie słodką słodziarną pastę do zębów. Było mi strasznie niedobrze.
      Wypróbuję :)

      Usuń
    2. Moja jest "normalna", miętowa :)
      Tej z solą nie próbowałam. Smakowo chętnie bym wypróbowała [mam czasem dziwne upodobania :D] ale boję się, że uwrażliwi mi zęby... nie ukrywam, że zachęciłaś mnie poniekąd, zwracając uwagę na intensywność słonego smaku :)

      Usuń
    3. to jest jednak parodontax/paradontax. tak, mogłabym sprawdzić w google, ale leniwość. poza tym lubię tak z pamięci :)
      kolorowy kot uratował sytuację.

      Usuń
  3. dzień dobry i smacznego twarożka. a ta pasta o słonym smaku to nie paradontax?
    u mnie też późne śniadanie, ale o 15 pora na polskibus do Tricity.
    też się dzieje. też nie wiem, co o tym myśleć.

    miłego :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaaaaaaa, właśnie! paradontax. parodontax?
      jakoś tak.
      udanej jazdy, tęsknię za polskimbusem i za tricity też.
      buziaki :*

      Usuń
  4. Co ja się ostatnio nawpierdzielałam twarogu to mała bania. Chyba się zainspirowałam śniegiem.
    Pomyślałam dzisiaj o okularach, bo słońce bardzo razi, gdy jest biało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i know! twaróg jest mhmm :D i ma fajną nazwę twa róg :D

      Usuń
    2. lol
      no tak, to prawda. a teraz będzie cottage cheese z ziemniaczkiem i koperkiem nomnomnomnomnooooooooooooooooooom

      Usuń
    3. weźcie nie mówce o jedzeniu. ja nie mogę patrzeć na nic oprócz wody i jabłek. coś tam w siebie wduszam w porze obiadowej, ale na siłę :((((

      Usuń
  5. Mówisz słońce było? U nas tutaj też :D Dopóki nie spadł śnieg.... Ale potem znowu było słońce i dziada cholernego roztopiło na szczęście :D

    OdpowiedzUsuń
  6. u nas dziś dopiero wyszło słońce i mam nadzieje, że to diabelstwo stopnieje...

    twarożek chodzi od dawna za mną;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Swoich okularów nie poskładałam chyba od wakacji. Wypadła im śrubka i zawsze jest mi nie po drodze do optyka. Jutro to zmienię, może.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...