sobota, 16 marca 2013

hobbit, niezwykła podróż

Przedwczorajszy wieczór filmowy upłynął pod znakiem Tolkiena.
Książkę czytałam lata temu, ale to nieważne.

Wiadomość, że ekranizacja książki będzie się składać aż z trzech filmów nieco mnie poruszyła. Niemniej jednak - oczekiwałam cierpliwie. Dwa dni temu w końcu obejrzałam, no i cóż.. było tak, jak myślałam. Fani tego typu epickich ekranizacji tego typu literatury będą zadowoleni. To zdanie powinno mieć gdzieś przecinek. Wiecie o co chodzi - zainteresowani obejrzą bez jakichkolwiek rekomendacji. Ci, którzy nie są zainteresowani nawet jak obejrzą to chyba nie ogarną co i jak i dlaczego. Może się mylę. Nie wiem.

Wiem, że kilka z Was lubi fantastykę i inne alternatywne wizje rzeczywistości. Ja odnajduję się ekstremalnie dobrze, więc zarówno drugą, jak i trzecią część na pewno obejrzę. Mimo, że nie wiem co dokładnie może się wydarzyć przez te kilka godzin, bo książka na pewno nie ma tyle materiału.

źródło
Dzisiejszy wieczór to Vampire Diaries. 15. i 16. odcinek czwartek serii. Tyle się dzieje.
Oglądacie? Ja bardzo lubię. Tylko proszę, bez spoilerów. Może nie każdy oglądał najnowsze odcinki.
Dobry wieczór :)

29 komentarzy:

  1. To o spoilowaniu to chyba do Kataliny. Ostatnio tak mi zaspojlowała na fejsie, że myślałam, że uduszę ;P :P :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahha, że niby Jeremy? ;) trololo

      Usuń
    2. ej no ej no..
      zasłaniam oczy i nie czytam ;)

      Usuń
    3. Trolololo nie spoilerujemy :D

      nic nie widzę nic nie widzę ;)

      Usuń
    4. Aaaaw ;) Nie sądziłam że jeszcze tyle zostało Ci do obejrzenia - to o czym wtedy pisałam wydarzyło się sezon wcześniej. Tak czy śmak... cóż ;)

      Usuń
    5. Nom, ja dopiero po dwóch sezonach jestem. Nie śpieszy mi się specjalnie. Jak mam napad, to oglądam.

      Usuń
  2. Hobbit przyjemnie się oglądało, ale zrobienie z tej książki trylogii jest dużym przegięciem

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem przy trzecim sezone VD :D
    jest już coś więcej na Netflixie?

    Hobbita nie oglądałam i nie planuję.. po akcji ze zwierzętami poza planem filmowym przestałam szanować cały ten bałagan niziołkowy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, poczekaj do czwartego.. co tam się będzie działo!

      Nie wiem czy już jest, ale wiem, że w polskiej telewizji nawet był. Kiedyś miałam telewizor. Teraz już nie mam.. trzeba sobie radzić.

      Usuń
  4. Hobbita widziałam daaawno temu :) Podobało mi się :) Ale TVD muszę zobaczyć. Przypomniałam sobie że wyszedł nowy odcinek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem czy z przytupem? Chociaż niby trochę tak. Ale myślałam, że odcinek będzie fajniejszy.

      Usuń
  5. byłam w kinie na hobbicie, pierwsza część mi się podobała :]

    co do TVD, tyle się działo ostatnio, że najnowszy odcinek nieco mnie zawiódł, bo był nieco nudnawy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie! Tez tak sobie pomyślałam.

      Usuń
    2. ja obejrzałam oba na raz i powiem Wam, że owszem - był nieco wolniejszy, ale moim zdaniem to taka cisza przed burzą :D

      Usuń
    3. no tak, bo nowy villain się jeszcze nie ujawnił :]

      Usuń
  6. Jestem fanką Tolkiena i cieszę się na każdą kolejną ekranizację. Nawet na Hobbita x 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo ciekawa tej ekranizacji. Kiedyś zobaczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jakie wywarła na Tobie wrażenie.

      Usuń
  8. ja bym obejrzała Hobbita, ale małżonkek nie lubi, kumpela też, a Sis już widziała i była zadowolona:)

    pamiętników wampira nie oglądałam, ani nie czytałam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętników Wampirów ;) Czytać nie czytaj bo książki to chała. Ale serial jest spoko.

      Usuń
    2. Książka jest okrutna, nikomu nie życzę. Moja znajoma tłumaczyła Pamiętniki Wampirów i pamiętam jak wiła się w bólach podczas pracy. Jakiś czas później sięgnęłam po pierwsze tomy sama i nie dałam rady. Przeczytałam chyba 4, a później zrezygnowałam.

      Usuń
  9. Byłam w kinie i nawet w 3D widziałam, i można powiedzieć, że mnie oczarował. ;) Nie jestem fanką Tolkiena, ani tym bardziej fantastyki, no ale film ma swój urok i wcale nie był jakiś zawiły i niezrozumiały. Na pewno obejrzę kolejne części, zwłaszcza jeśli będą w 3D. :) Za to książka w ogóle mnie nie wciągnęła. Fakt, że czytałam ją jak byłam gówniarą i może dlatego. Zastanawiam się, czy po nią znowu nie sięgnąć. Tylko, czy wtedy kolejne części filmu mi się spodobają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Myślę, że w takim przypadku spokojnie kontynuuj oglądanie kolejnych części bez wracania do książki :)

      A jutro wiosna :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...