czwartek, 14 marca 2013

victoria's secret swim 2013


dzień dobry :)

6 komentarzy:

  1. dzień dobry :)
    taka pogoda u mnie od kilku dni jest :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci trochę ;) tęsknię za słońcem i ciepłem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami słońca też może być za dużo :)
      tęsknię strasznie za zapachem mroźnego poranka.. i prawdziwej wiosny :)

      Usuń
  3. takie ładne tyłki to na zdołowanie od ran u mnie zimno i znowu śnieg pada...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na zdołowanie co Ty mówisz, przecież ładne słońce, ładne kobiety, spoko :)
      no pada śnieg, ale będzie dobrze :)

      Usuń
  4. piękne... *_* i Rihanna w tle

    a w pokazach VS zakochałam się na dobre i ostatnio całymi dniami siedzę i oglądam :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...