poniedziałek, 18 marca 2013

yves rocher pielęgnacja twarzy, ciała i włosów haul

Nowe produkty Yves Rocher w mojej kosmetyczce.
(kosmetyczkę należy traktować metaforycznie, nie ma takiej dużej kosmetyczki, w której zmieściłyby się wszystkie moje kosmetyki. chociaż może zmieściłyby się do mojej ogromnej walizki.. chociaż.. niee.. chyba jednak nie;)

Sekcja pielęgnacja ciała, ale tak naprawdę trochę oszukana, ponieważ jednego produktu do ciała używam do włosów (ale ze mnie szalona włosomaniaczka, ojacie)

 photo yrbcprosteczynnosci_zps2dbbcee2.jpg

Odżywczy żel pod prysznic z olejkiem arganowym bio 200 ml za 9.9 zł, który służy mi do mycia włosów. Jest delikatny, ale myje włosy bez zarzutu. Podoba mi się, chociaż nie jest to jedyny produkt, którego używam. Na pewno będę do niego wracać.
Jak już wielokrotnie podkreślałam - zakupy w Yves Rocher zawsze robię przy okazji promocji, wyprzedaży, kuponów zniżkowych, grouponowego szaleństwa. Teraz też nie było inaczej - kupiłam go w promocji za niecałe 8 zł. Dla mnie bomba.

Odnoszę wrażenie, że wiele z Was nie zdaje sobie sprawy z tego jak dużo ofert jest zawsze do naszej dyspozycji i że rzadko zdarza się, że upatrzony produkt nie jest dostępny z jakąś atrakcyjną zniżką. Owszem, zielony punkt ogranicza, ale promocje sklepowe obejmują zielony punkt, a w ofercie wysyłkowej lub sklepie internetowym często mamy do dyspozycji kupon zniżkowy obniżający wartość całego koszyka (obojętnie co do niego wrzucimy). Po obniżce (np 40% albo 50%) ceny są dosyć drogeryjne.
Wspominam o tym po raz któryś już, ponieważ mnie też kiedyś wydawało się, że Yves Rocher to cenowo wysoka półka, o wiele za wysoka dla mnie. Jednak umiejętne łączenie rabatów pozwala na zrobienie zakupów w bardzo atrakcyjnych cenach. Na pewno adekwatnych do jakości, która - moim zdaniem - jest bardzo równa. Też już o tym pisałam. U mnie kosmetyki Yves Rocher sprawdzają się zawsze co najmniej dobrze. Rzadko zdarzają się produkty, z którymi nie mogę dojść do porozumienia. Przeważnie są po prostu dobre albo bardzo dobre.
Tak jest w moim przypadku i dlatego dzisiaj jest haul pełen nowości :)

 photo yrseprosteczynnosci_zps472f367e.jpg

Mleczko perfumowane Tendre Jasmin (200ml za 66 zł) dostałam w prezencie (dziękuję :*) W tej chwili używam bardziej leczniczych produktów, ponieważ azs mnie atakuje i suchość zimowa nastała. Niemniej jednak I'm looking forward to the body lotion. Używałam żelu pod prysznic i do kąpieli Vanille Noir i czułam, że jestem warta tych wszystkich bąbelków i całej piany. Żel polecam, mleczka jestem ciekawa.

Przejdźmy do sekcji 100% włosy. Pielęgnacja włosów w całej okazałości.
Produkty z serii Roślinna Pielęgnacja włosów nie posiadają silikonów, parabenów ani sztucznych barwników. To miłe.

 photo yrrpw1prosteczynnosci_zpscdacfe7c.jpg

Spray do układania włosów zwiększający objętość 200 ml za 27.9 zł* bardzo mnie ciekawi. Lubię objętość, zwłaszcza jeśli osiągam ją przy asyście suszarki z dyfuzorem. Marketingowany jest do włosów cienkich i delikatnych. Moje włosy są obfite, ale są również kręcone/falowane i w związku z tym w zasadzie delikatne tzn na przykład podatne na robienie różnych rzeczy z nimi. Kiedyś napisałam, że są coarse, ale niekoniecznie tak jest nadal. Nie wiem, może to tylko takie złudzenie, bo jak ułożą się na dziko i wyglądają na takie wojownicze to wydają się być nieustraszone, ale im delikatniejsza pielęgnacja, tym lepiej się czują. Są wrażliwe, tak samo jak ja.
Informacja na stronie produktu w sklepie internetowym Yves Rocher "Noś spray zawsze w torebce, aby w każdej chwili móc dodać objętości swoim włosom." sprawia, że oczekuję od niego, że w każdej chwili będę mogła dodać objętości swoim włosom. To byłoby bardzo pożądane.

 photo yrrpw2prosteczynnosci_zps49300778.jpg

Ochronny spray do włosów farbowanych 150 ml za 27.9 zł* z wyciągiem z głogu, który zapewnia ochronę przeciw promieniom UV będę traktować właśnie tak - jak produkt przeciwsłoneczny i może też przeciwciepłowy do włosów. Ciekawe jak działają produkty do termo ochrony włosów, które nie mają silikonów.

 photo yrrpw3prosteczynnosci_zpsdf250f64.jpg

Atomizer w oby produktach wygląda właśnie tak.

 photo yrrpw10prosteczynnosci_zps6f882c92.jpg

Balsam odbudowujący na zniszczone końcówki 50 ml za 24.9 zł* z mlekiem z owsa i olejkiem migdałowym to totalna nowość w mojej kosmetyczce. Moje końcówki są zniszczone, a jeśli jeszcze nie są to niszczą się. Szczególnie zimą - od czapek, od ogrzewania, od mrozu.. Producent zaleca stosować 2-3 razy w tygodniu na włosy suche lub mokre. Zobaczymy, będę się stosować do zaleceń.
Owies kojarzy mi się bardzo dobrze, zwłaszcza w pielęgnacji mojej suchej skóry wspominam go ciepło. Owies polecam. Czy balsam na końcówki się sprawdzi? Pokładam w nim duże nadzieje.

 photo yrrpw4prosteczynnosci_zps8cc3bb8b.jpg

Płukanka octowa z malin 150 ml za 24.9 zł* to produkt, którego zużyłam już kilka opakowań. Jest tak wydajny jak chcemy, żeby był. Ja używałam go prosto z butelki, ale to nie było dobrym pomysłem. Po przelaniu do atomizera jest bardziej wydajny - psikam sobie włosy po umyciu, w zależności od nastroju psikam bardziej lub mniej. Moje włosy są bardzo długie, więc jakiekolwiek produkty do włosów zużywam szybko. Zastanowię się co chcę Wam o niej powiedzieć i napiszę osobną recenzję.

 photo yrrpw8prosteczynnosci_zps8a61ae2a.jpg

 photo yrrpw9prosteczynnosci_zps2df3d859.jpg

Olejek odbudowujący do włosów 150 ml za 27.9 zł* to chyba najciekawszy nowy produkt z gamy kuracjo-włosowej. Uwielbiam olejki, olejuję włosy z przerwami już od dawna i lubię poznawać nowości. Skład tego olejku zachwyca - olejek jojoba, babassu, makadamia. Olejek ma być szybkim sposobem na przywrócenie włosom życia. Nakładany na 10 minut przed umyciem włosów powinien - według producenta - intensywnie odżywić włosy. Jestem bardzo ciekawa. Na 10 minut też spróbuję, ale jestem przyzwyczajona do nakładania oleju na kilka godzin.
Ładnie pachnie, tak miękko. Szkoda, że opakowanie nie jest wyposażone w atomizer, ale nie jest to dla mnie problem - mogę go przelać w razie czego. Chociaż jeszcze się nad tym zastanowię, ponieważ dozownik/otwór pod zakrętką wydaje się być sensowny.
Zarówno olejek, jak i płukanka zakręcają się na "kliknięcie", więc słyszymy czy dobrze zakręciłyśmy butelkę.

 photo yrrpw11prosteczynnosci_zpsd96e1543.jpg

 photo yrrpw12prosteczynnosci_zpsde8748a4.jpg

Maska odbudowująca do włosów 150 ml za 29.9 zł* wygląda zachęcająco. Z poprzedniej byłam bardzo zadowolona. Tym razem mamy olejek jojoba i masło karité. Bardzo lubię te opakowania, są bardzo solidne i można ich użyć wiele razy. Za to na pewno duży plus. Maska z gatunku pięciominutowych, zobaczymy jak się sprawdzi.

Kolejna i ostatnia już seria - pielęgnacja twarzy Nutritive Vegetal. Po Hydra Vegetal, która - jak wiecie - przypadła mojej mieszanej cerze do gustu, nadszedł czas na serię do skóry suchej (którą też, w pewnej mierze, posiadam). Jestem bardzo ciekawa jak odpowiedniki produktów z niebieskiej serii się sprawdzą. Żółte buteleczki prezentują się bardzo ładnie.

 photo yrnv1prosteczynnosci_zps0e138cf9.jpg

Aksamitny żel do mycia twarzy 125 ml za 33zł* z koncentratem z jesionu, który ma za zadanie pobudzić produkcję lipidów, aby skóra była intensywnie i trwale odżywiona. Brzmi świetnie. Oprócz wyciągu z soku jesionu ma również inne składniki pochodzenia roślinnego - wodę z hamamelisu bio i wyciąg z aphloïi.

 photo yrnv2prosteczynnosci_zpseffb2fa0.jpg

Odżywcze mleczko do demakijażu 200 ml za 29zł* posiada w swoim składzie wyciąg z soku z jesionu (który w tym wypadku robi to samo, co robił w żelu do mycia twarzy jak sądzę), wodę z hamamelisu bio i olejek migdałowy. Jestem bardzo mleczkowa, więc nie mogę się już doczekać.

 photo yrnv3prosteczynnosci_zpsbd68130d.jpg

Aksamitny tonik 200 ml za 29zł* rano przygotowuje skórę do pielęgnacji a wieczorem uzupełnia demakijaż. Lubię toniki, odświeżające/nawilżające. Stosuję hydrolaty, płyny micelarne i toniki właśnie. Lubię ten element pielęgnacji. Oczekuję od tego produktu tonizowania, nic więcej.

 photo yrnv4prosteczynnosci_zpsf90740ba.jpg

Aksamitna maseczka odbudowująca 75 ml za 39 zł* do stosowania 2 razy w tygodniu w następujący sposób: nałożyć jednolita warstwę na twarz, omijając okolice oczu. Zostawić na 5 minut. Nadmiar usunąć chusteczką, nie spłukiwać. Ja chyba lubię tego typu maseczki zmywać hydrolatami/tonikiem/płynem micelarnym. Oczekuję, że ten produkt będzie czynił moją skórę (chociażby wizualnie) lepszą. Mam nadzieję, że moje łatwo zanieczyszczające się pory ją polubią.

Tak przedstawiają się moje nowości. Znacie te produkty? Żel z olejkiem arganowym bio zużyłam do połowy, moje włosy go lubią. W związku z powyższym mogę go Wam polecić. Wypróbujcie go jako szampon - warto zaryzykować :) Tak samo jak z płukanką malinową albo jakąkolwiek płukanką.
Reszta kosmetyków to dla mnie totalne nowości. Jestem podekscytowana :)

Pozdrawiam Was serdecznie,
Uściski,
Stri.

20 komentarzy:

  1. Do licha, jak Ty mnie zawsze kusisz na te kosmetyki. A ja tak dzielnie omijam sklep w Bałtyckiej, usuwam maile...
    Za karę napiszesz mi, czy mają coś do ciała - najlepiej natłuszczająco - nawilżającego. I ładnie pachnącego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka kara to nie kara :)

      Jestem kusicielką, ale sama wiesz, że ja mam lekką obsesję na punkcie Yves Rocher. To wina mojej Przyjaciółki ze studiów i mojej Mamy, ale ciekawe jest to, że każda z nas ma swoich ulubieńców i są to czasami zupełnie inne produkty.
      Natłuszczającego i nawilżającego to myślę, że powąchaj serię Tradition de Hammam. Zapach jest intensywny, ale jeśli Ci się spodoba to moja Mama uwielbia masło z tej serii, jest też olejek..
      Nie miałam okazji spróbować serii z masłem karite, ale odżywcze mleczko do ciała 3 w 1 było natłuszczające/nawilżające i ładnie pachnące. Dosyć lekkie, ale zachowywało się jakby było bogatsze w konsystencji i działaniu.

      Usuń
  2. Kupiłam u nich ostatnio świetną odżywkę Repair z olejkiem jojoba, która sprawdza się lepiej niż niejedna maska. Kusi mnie też olejek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak się u mnie sprawdzi maska, ale będę pamiętać o odżywce! Dzięki za info! :)

      Usuń
  3. Dziś akurat właśnie otworzyłam żel pod prysznic z olejkiem arganowym YR - ja to jednak nie toleruję tego zapachu. Ciekawi mnie działanie tych sprayów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na włosach pachnie delikatnie, ale pachnie - to fakt. Po wszystkich leczniczych śmierdzących szamponach (mam problemy ze skórą głowy) to jest jak objawienie :)

      Usuń
  4. Znowu kusisz.Musze sie wreszcie wybrać do YR, bo dawno tam nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ochotę na podkład Pure Light, ale chciałabym go najpierw wypróbować. Muszę się kiedyś wybrać ze słoiczkiem, miłe panie na pewno mi odleją.

      Usuń
  5. ile nowości;) i to same smakołyki, jestem mega mega ciekawa! czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  6. to się nazywa megahaul :)
    ciekawa jestem olejku i maski do kłaków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również. Z poprzedniej maski byłam ogromnie zadowolona. Olejek ma fajny skład i pięknie pachnie.

      Usuń
  7. Skąd bierzesz zniżki na te wysokopółkowe kosmetyki i dlaczego nic wcześniej nie pisałaś o tym? Przyczyniłaś się do tego, że ja przepłacam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ. Mailing skrzynkowy, newsletter ze sklepu internetowego, jest jeszcze oferta wysyłkowa, wątek na wizażu, blogi (na przykład mój;)), no i oczywiście śledzenie oferty sklepu stacjonarnego.

      Usuń
  8. Niezły przegląd zrobiłaś :D Aż jestem w szoku że z całej gromadki miałam tylko płukankę, tym bardziej będę z niecierpliwością wyczekiwać recenzji :) Kilka produktów bardzo mnie zainteresowało, szczególnie tych do pielęgnacji włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja od dawna zastanawiam się nad tą płukanką octową z malin, ale mam dłuugie i gęste włosy, więc zakup wydaje mi się trochę bez sensu... poczekam na recenzję, a wcześniej być może sięgnę po "zamiennik" z Marion

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedzią na Twoje wątpliwości jest butelka z atomizerem. It works.

      Usuń
  10. Czyli zakupić:
    - płukankę malinową
    - olejek do włosów
    - maskę odbudowującą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...