wtorek, 9 kwietnia 2013

fryzura #1 udziewicający warkoczyk

 photo udziewicaj1050cywarkoczyk_zps5074701f.jpg

Mam dosyć dużo włosów, są długie i kręcone. Czasami się uczeszę jakoś, chociaż przeważnie nie (umiem). Staram się dbać o włosy, chociaż nadal nie wiem o tym zbyt wiele. Eksperymentuję z pielęgnacją (ale nie w sensie drogeryjnym), staram się.. mogłabym starać się bardziej. Planuję korzeń rzewienia KLIK1 i KLIK2 i KLIK 3 albo hennę albo płukanki z cebuli. Coś się wymyśli ;)

Anyways, dzisiaj przychodzę do Was z nieśmiałym dobieranym warkoczykiem "z grzywki" (moja grzywka ma około 40 cm długości;). Pomyślałam, że serię upięć warto zrobić zanim wszystkie kłaki mi wypadną, więc oto jest. Numer jeden. Proszę, bądźcie wyrozumiałe i pamiętajcie, że ja to ja i trzeba wziąć na to poprawkę.

Okay. W przypadku warkoczyka ze zdjęcia, moje włosy były wyprostowane prostownicą (jakąś, nie wiem jaką, ale czy to ważne? ja prostuję włosy prostownicą 2 razy w roku, a to i tak nie samodzielnie, bo nie potrafię tak dokładnie się rozprostować) z użyciem preparatu z Osis + (ale nie wiem którego, ale jestem beznadziejna lol). Wyobrażam sobie, że jakikolwiek preparat prostujący i jakakolwiek prostownica może Wam pomóc uzyskać taki efekt jeśli nie macie prostych włosów. Żeby była jasność - ja nikomu nie doradzam prostowania kręconych włosów. Lubię moje włosy, ale raz na jakiś czas chcę zobaczyć jakie są długie i piękne proste. Teraz mają już ponad 70 cm. I siwieją. Oh well.

Okay, bo robi się dziwnie. Czy jest dziwnie?

Jeśli chodzi makijaż, jedyne co tam widać to rozświetlacz (Mary-Lou Manizer z The Balm) i pomadkę (Celia Nude 601 i 603 mixed together). O produktach do twarzy i oczu mogłabym Wam napisać ze 3 strony A4 drobnym druczkiem, ale jaki to ma sens jeśli zdjęcie jest nieco obrobione graficznie, a nawet na oryginalnym nie było widać "szczegółów". Zresztą, historia tego zdjęcia jest taka, że szłam na autobus i cyknęłam sobie komórkiem face of the day. Jakieś 2 sekundy później rzuciłam się w pogoń za odjeżdżającym transportem (tak, to było jeszcze w czasach kiedy byłam w stanie rzucić się w pogoń!) i czasu na więcej zdjęć nie było..

Dzień dobry, jak się macie? :D
Stri

26 komentarzy:

  1. cudnaś pięknaś uroczaś ❤
    dobierany warkocz to jedna z rzeczy których nie potrafię zrobić.. ani sobie ani komuś..

    miłego dnia! wracam do gapienia się na Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki dzięki dzięki :*
      Ja też nie umiem ;P
      Też spoglądam na siebie. Tzn kiedyś próbowałam z jakimś tutorialem na yt, ale wyszło podejrzanie ;P

      Usuń
  2. No nie potrafię takich warkoczyków :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też takich ładnych nie umiem. Praktyka czyni mistrza jak sądzę..

      Usuń
  3. Ooo jak słodko, wyglądasz tutaj jak mała dziewczynka, serio! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wyglądam. Wiem :) dlatego on jest udziewicajacy ;P
      dzięki :*

      Usuń
  4. Ładne to! Co tak wcześnie wstajesz? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczesne wstawanie jest konsekwencją wczesnego chodzenia spać. U mnie się sprawdza :)

      Usuń
    2. I oczywiście dziękuję, chociaż warkoczyk nie ja robiłam.. Ale pomysł był mój. Poniekąd :D

      Usuń
  5. O, Ty też "przychodzisz do nas". How nice.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach te kalki językowe. Oh well. Tak, przychodzę. Widzę, że Ty też przychodzisz do mnie w końcu Bąbelku.

      Usuń
    2. Wiesz, tym razem mnie nie zatkało. ;P

      Usuń
  6. Bardzo ładnie i dziewczęco. Sama dobieranego warkoczyka za żadne skarby nie jestem w stanie zrobić, ale raz na jakiś czas Mamę do tego wykorzystuję :) Jedyną fryzurą, którą jestem w stanie wykonać i która ratuje moje włosy w przypadku bad hair day, które zdarzają się codziennie jest kok na skarpetkę. Proste, szybkie i ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na skarpetę nie próbowałam, ale na tą gąbkę umiem :D tylko, że mam dużą gąbkę i wychodzi mi ogromny kok.

      :)

      dzięki Kochana, ja też nie umiem równo i ładnie takiego zrobić, ale uczę się :D

      Usuń
  7. Prześlicznie wyglądasz! Bardzo się cieszę, że coraz częściej pokazujesz buzię, bo masz cudną :)
    Mam nadzieję, że dziwnie to nie brzmi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaawww, dziękuję za wsparcie Kochana :* Nie, dlaczego to ma brzmieć dziwnie ;P Ja się trochę nie pokazuję, bo jestem wielorybem i nie wiem czy tak jest mi komfortowo, a poza tym wszystkie moje fajne ciuchy są za małe na mnie, no to outfitów też tak nie bardzo.. makijaż okay, ale mój aparat przekłamuje kolory, więc po prostu nie wiem czy to ma sens, niemniej jednak zachęcona dobrym słowem, zobaczę co się da zrobić ;))
      Buziaki i przytulenia :*

      Usuń
  8. ja nawet takiego warkocza nie potrafię zrobić, więc szacun :)

    Stri, wiesz, ja bym się dała pokroić, żeby prawie bez makijażu wyglądać tak ładnie i świeżo, jak Ty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie bez makijażu kiedyś to tak, ostatnio mi się coś pogorszyło, ale nie panikuję tylko próbuję to naprawić. Proszę się nie kroić! :D

      Buziaki buziaki

      Usuń
  9. Dziewczęco i uroczo:) zapuszczam swoje włosie i latem tez już będę plotła takie warkoczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny warkoczyk , ja nie mam kompletnie pomysłu co do swojej fryzury

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam, niech Cię to zdjęcie nie zmyli ;D

      Usuń
  11. Warkoczyk przeuroczy. Też robiłam do takich plecionek podejścia, ale mam za mało włosów do nich...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz sobie poluzować i wyjdzie ładnie. Jak ja miałam wycieniowane włosy i zrobiłam warkocz to wyglądał ubogo, ale jak sobie tak poluzowałam to było całkiem nieźle tylko mi odstawały końcówki ;P

      Usuń
  12. piękny warkoczyk;) zaplataj bo masz co!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...