środa, 1 maja 2013

nowości yves rocher i kod promocyjny maj 2013

Pomyślałam, że oprócz kodu warto wiedzieć jakie są nowości w Yves Rocher :) Bardzo mi się podobają limitowane opakowania w stylu vintage, chciałabym takie fioletowe..

Opakowania Vintage Pure Camille :)

Neroli zapach mhmm

Suchy olejek do ciała

Żel modelujący brzuch i pośladki MINCEUR INTENSIVE

Żel redukujący cellulit MINCEUR INTENSIVE

Balsam ujędrniający uda MINCEUR INTENSIVE



Kuracja wyszczuplająca Triple Action MINCEUR INTENSIVE



Duet Serum Vegetal ujędrnianie

Krem przeciwzmarszczkowy przywracający blask na dzień do skóry mieszanej

Krem pod oczy błyskawicznie wygładzający SERUM VÉGÉTAL 3





MAJ001 upoważnia do 40% rabatu na wybrany produkt oraz darmowej dostawy od 89 zł.

Do zobaczenia!
Stri

12 komentarzy:

  1. Przytulam futerko :*
    I Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. od niedawna tu zagladam, wiec nie znam Shiro....a chcialabym poznac Twojego kotecka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie upublicznialam Jego wizerunku w razie gdyby tego sobie nie życzył, ale faktycznie muszę Go tu kiedyś przedstawić. Jak wyzdrowieje.
      Buziaki ahoj

      Usuń
  3. Ten kod jest jakiś kiepski, zwł. że w ubiegły weekend był kodzik na -50% od wartości całego koszyka <3

    Zdrowia dla kociaka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem.mnie ominął bo byłam poza wydarzeniami.
      Dzięki! Przyda się
      Muak

      Usuń
  4. ja szalałam ostatnio,
    zdrówka! i szybkiego rozwiązania problemów!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupować, nie kupować.... Sama nie wiem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...