poniedziałek, 27 maja 2013

opi can't let go liquid sand swatches

 photo cantletgo_zpsedc93640.jpg

 photo P1220026_zps8167dfad.jpg

Na dwóch pierwszych zdjęciach dobrze widać kolor lakieru. Jest fioletowy, nie granatowy. Ciepły, nie chłodny. Kryje perfekcyjnie przy dwóch warstwach, szybko schnie, odpryski zauważyłam na trzeci dzień albo czwarty.. zależy co robimy rękami (ja w pracy robię dużo rzeczy palcami i moje paznokcie łatwo się psują). Wydajność lakieru hmn.. 3.5 ml zapewne nie wystarczy mi na 2 lata - jestem pewna, że zużyję go do końca. To jest okay. Może po miniaturce zdecyduję się na pełnowymiarową wersję któregoś z piasków..? Kto wie, kto wie..? ;P Zmywanie folią, kilka razy pod rząd kończy się przesuszem skórek, więc pamiętajcie o nawilżaniu. Dla tego efektu naprawdę warto. Ja jestem zauroczona. Fioletowa matowa baza i błyszczące drobinki brokatu - kropeczkowe i sześciokątne. Mam wrażenie, że przezroczyste, srebrne i fioletowe. Cudo.

 photo P1210883_zpsf52bc8d8.jpg

 photo 41_zps3daf320d.jpg

 photo P1210936_zps1d60830f.jpg

Jak Wam się podoba? Piaski stają się coraz bardziej popularne, ta kolekcja jest już nieco "przeterminowana". Podczas intensywnego wysypu recenzji/swatchy nie miałam ochoty, ale teraz wszystko się uspokoiło, a kiedy zobaczyłam je na standzie wiedziałam, że muszą być moje. I są.

Uśmiechy końcowe :)
Ahoj!

Stri

28 komentarzy:

  1. Bardzo ładny jest, ale ja i tak pewnie wysmaruję się czarnuchem B)

    OdpowiedzUsuń
  2. podobny jest z rimmela :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten taki z takiej kolekcji co były dwa brokaty?

      Usuń
  3. Na weekend planowałam nim pomalować, co Ty na to? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jest bardziej amazing niż gdyby był brokatowy z połyskiem

      Usuń
  5. Ładnie wygląda na Twoich paznokciach :) Ja za piaskami nie przepadam, ale z każdym kolejnym swatchem się przekonuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem co czujesz ja też tak miałam:) dziękuję bardzo!

      Usuń
  6. pięknie wyszły piaskowe zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaww dziękuję :* mnie też się podobają:)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dzięki, fajnie, ze Ci się podoba :)

      Usuń
  8. Fajny! I wiesz co? Chyba zaczynam przekonywac się do piasków - nigdy bym nie przypuszczała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam podobnie i też bym nie przypuszczała, ze mi się spodobają..

      Usuń
  9. Jakie cudo! Na piaski i ja się skusiłam ostatnio, wiem, że nie po raz ostatni, bo powodem tego może być choćby ten, który pokazujesz :D Piękny! A i zdjęcia naprawdę fajnie zrobione, pokazują to co w piaskach najlepsze! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi jest miło :) Fajnie, no to kupuj, swatchuj a ja będę oglądać zdjęcia :)

      Usuń
  10. chyba jestem ostatnia niepoległa w bastionie wyznawców piasków. zupełnie mnie nie kręcą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla każdego coś dobrego. ja lubię rozmaite wykończenia, za to nie lubię wzorków.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...