sobota, 22 czerwca 2013

pół roku później

 photo sefs_zps505a28ec.jpg

Codziennie dzieje się coś. Komputer się psuje, chłodzenie mu nie działa, więc jest ekstremalnie gorący i lada moment się stopi. To nie sprzyja jego używaniu, więc leży wyłączony i proste czynności nie mają możliwości, żeby zaistnieć. Praca mnie wykańcza, mam odciski na stopach, otarcia i jestem cała pogryziona przez komary. Marudzę, wiem. Poza tym jest tak gorąco, że mam cały czas zaognione naczynka i udar od upału. Oh well, lato. Lubię lato jak mogę leżeć i nic nie robić. Muszę kupić wentylator. Tymczasem, sobotnie porządki.
Mhmm :) W domu, na dysku, na karcie pamięci, w blogowym zeszycie, w lakierach i reszcie kosmetyków.. :)

Dzisiaj moja Przyjaciółka ma urodziny. Wszystkiego najlepszego Bąbelku :* Oby komary nie gryzły, jedzenie nie było zatrute, a poprawiający poprawiali na lepsze, a nie na gorsze.

Dzień dobry :) :*

15 komentarzy:

  1. Oby, oby.
    Dziękuję :*

    (Ile domol płaci za wpis na blogu? ;>)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodziłam się na 80 tysięcy euro.
      Zadzwonię jak będę mogła.
      Muak :*

      Usuń
  2. Pomarudź, czasem to wychodzi na zdrowie ;). Wspieram Cię w porządkach i zaraz biorę się za swoje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) :* Trzymam kciuki! Trochę marudzenia jest okay ;P

      Usuń
  3. Kiciuuuunio!
    Fotka wsamraz na Instagrama.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym miała Instagrama i Fejsika i wszystko, to Kicionio by był everywhere!

      Usuń
    2. Się wie.
      Rękawiczki włóż do sprzątania!

      Usuń
  4. Zazdroszczę, wolałabym w domu siedzieć i sprzątać niż gnić dzisiaj w pracy :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez dzis sprzatalam. a za chwile do pracy :)

    u mnie temperatury utrzymuja sie w granicach 16-18 stopni i jesli mam byc szczera, nie pogardzilabym gdyby bylo cieplej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłoby być 16 stopni, I'll take that :)

      Usuń
  6. mi w taką pogodę się nic a nic nie chce...

    OdpowiedzUsuń
  7. Lato... lato trzeba jakoś przeżyć i dotrwać do normalniejszych temperatur ;) Na szczęście mam w pracy klimę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam pracę pod samym dachem i umieram.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...