niedziela, 30 czerwca 2013

yves rocher tendre jasmin

 photo P1220054_zps1decc265.jpg

Opakowanie nie jest funkcjonalne, ale jest do zniesienia i da się wydostać spływające mleczko, nawet pod koniec butelki. Zapach jest kwestią gustu - ja takich perfum zapewne bym nie zużyła więcej niż miniaturkę, ale balsam do ciała służył mi bardzo dobrze i używałam z przyjemnością :) Szybko się wchłaniał, nie kleiła się po nim skóra. Miał miękką konsystencję, ale nie lejącą się.
Dostałam go w prezencie, dziękuję! Był to taki luksusowy akcent wiosennych wieczorów :)
Miałam również okazję używać żelu pod prysznic Vanilla Noir i bardzo dobrze go wspominam, było miło. Cenowo nie zachwycają, bo mleczko kosztuje w regularnej cenie 66 zł, ale od czego są tanie weekendy -50%. 33 zł za taki uprzyjemniający życie produkt - czemu nie. Tak poza tym, można dostać tego typu mleczka jako gratis do zakupów w sklepie internetowym.

Przed nami kolejny tydzień zmagań z rzeczywistością. Cel na nadchodzący tydzień? Poćwiczyć z 3 razy, uporządkować dwie szafki w kuchni, ugotować rosół, zaleczyć rany po rozdrapanych ugryzieniach owadów, nie jeść słodyczy i nie pić słodkich napojów. Ciekawe. Lody się nie liczą jeśli będzie gorąco ;P

Spokojnej nocy,
Stri

20 komentarzy:

  1. mam ochotę na popcorn, ale nie mam na stanie :/

    OdpowiedzUsuń
  2. lody się liczą.. ale woda z lodem już nie ;)
    mnie też czekają porządki w kuchennych szafkach..

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonale podejście! :) trzymamza nas kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też muszę sie powstrzymać z tymi słodyczami ;) A dla mnie lody się nie liczą ;)

    Ja również dobrze wspominam Vanilla Noir, z chęcią bym perfumy o tym zapachu przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. można zamówić 5 ml miniaturkę ma pewno w ofercie wysyłkowej.. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cel na nadchodzący tydzień u mnie - nauka niemieckiego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lody nigdy się nie liczą ;) U mnie planów jak zwykle tysiące, ale co z nich wyjdzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u can do it! jakiś jeden plan zrealizuj, będzie lżej na sercu :)

      Usuń
  8. dasz radę! oj mi też się przydadzą porządki: kuchnia, łazienki:/ mm rosół taki z młodej włoszczyzny pycha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rosół wyszedł genialnie! :)

      dzięki :*

      Usuń
  9. Idę zaliczyć pierwsze z trzech ćwiczeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lody :) Zjadłabym, ale z braku laku będzie Nutella :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. omg nutellooooooooooooooooooooo bym zjadła tak tak tak taaaaaaaaaaak

      Usuń
  11. Zazdroszczę samozaparcia [i korzystania z wielości YR-ów oczywiście] ale tu - powiem o samozaparciu. Sama nie potrafię zmobilizować się do ćwiczeń: potwornie szybko się męczę, co w połączeniu z myślami, że z moim serduchem jest coś nie tak [oczywiście to tylko moje domysły na podstawie szybkiego męczenia się] stanowi błędne koło i nie dbam o formę niemal zupełnie [pominąwszy długie spacery].
    Echhh, grrr i wogle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z ćwiczeniami mam tak (właściwie powinnam napisać o tym posta do ludzi, żeby wiedzieli, że da się): kiedyś schudłam kilkanaście kilogramów i byłam niezło lasko później. Jak schudłam? Jadłam rozsądnie i bardzo bardzo zdrowo i dawałam sobie w kość właściwie codziennie 3-4 godziny dziennie. Znam ograniczenia mojego organizmu, więc może łatwiej jest mi uświadomić sobie, że co mnie nie zabije to mnie wzmocni. Jasne, że nabawiłam się kontuzji przez jakieś niefortunne postawienie stopy czy coś, ale generalnie nie mam przeciwwskazań do (intensywnych) ćwiczeń (poza otyłością lol). Teraz myślę sobie, że chyba muszę znowu, tylko nie mam do zrzucenia kilkanaście a kilkadziesiąt. Myślę, że takimi najłatwiejszymi sposobami na wprowadzenie ruchu do swojego dnia codziennego jest właśnie chodzenie, tańczenie, schody i seks chyba. Zwłaszcza ze sobą samą, dobra rozgrzewka.

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. jest dużo nowości i fajna limitka, może znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...